marți, 30 decembrie 2008

a mai trecut un an

ca sa nu uit,de aia am inceput sa scriu aici
ca altfel rulez afisele si le pun sus pe dulap
pozele zac uitate prin computer
asa daca am blog, e alta viata
amintirile sunt mai colorate, mai comentate

mai

anul asta am cumparat multe carti la Gaudeamus(pentru copii de la scoala)

am fost la StudentFest dar doar la sectiunea de Literatura
nu am mai fost salbatica si nebuna ca in anii trecuti

am gustat placerea savurarii unei cafele cu lichior de portocale alaturi de o prietena draga

iulie

am vizitat Sibiul in fuga(Gifted Romanian English Teachers)
si mi-am facut un medalion cu stema Sibiului eu cu manuta mea si patru monede de 50 de bani cu o masinarie cu manivela(eu si copilasii trebaluiam pe acolo)

de la Street Delivery din pacate n-am plecat cu florile mult visate ca a ploua si a doua zi nu mai era nici o frunza

am inceput sa cumpar colectia Jurnalului National cu muzica

am participat la "Pasi prin carti" un proiect foarte interesant: puteai sa iei orice cartea avea acolo pe taraba si dupa ce o citeai o dadeai mai departe, aveam si un sticker dragut pe ea (www.pasiprincarti.go.ro)

am inceput sa citesc Anais Nin si am dezvoltat o obsesie

septembrie

am fost voluntara la doua festivaluri foarte faine : IRAF si PLAI!!!

octombrie

cursa de ratuste de pe Bega a fost atractia lunii

noiembrie


am fost la o lectura publica la Taverna-misto (www.taverna-live.com)

decembrie

Thespis rullezzz!!!

Schimb de carti e un alt proiect super misto

iar Mozart Rock a fost extraordinar.

un an frumos
la anu sper sa fie si mai fain
mai multe evenimente
mai multe amintiri
mai multe impresii

Mult Mai Mult


Niciun comentariu: