luni, 9 martie 2009

astazi am fost o muza cuminte

mi-am povestit
viata de muritoate
am retrait visele
mi-am dezvaluit
fanteziile
mi-am dictat
poemele si
mi-am condus
poetul la gara...


Poezii in 5 minute


Va rog asezati-va. Ziua asta
incepe de la varful pantofului.
Priviti. Degetul aratator
coborat atent
intre cristalele de zahar.
De fapt, nu sunt pretentioasa
vreau doar
ceva dulce
putina atentie
si un barbat puternic
pe care sa-l conduc la gara.


Monica Stanila


Dar eu sunt mult mai mult
Ar fi bine daca ati sta cu mainile la stape
un pic

prima data am sarutat un tip
in vis
aveam doar capul lui in poala
se pune?

doar nu o sa stau acasa! sa citesc
pana la capat literatura erotica si
despre homosexuali si travestiti

faceam dragoste cu cineva intr-un acvariu
care s-a spart in cioburi delicate

nimeni nu a fost ranit
nu a cuurs nici o picatura de sange
si totusi parca as corecta asta


Razvan Tupa

poemul pe care nu-l voi (mai) citi cu voce tare

as fi vrut sa-mi fac unghile rosii pentru astazi
dar m-am gandit prea tarziu la asta
am spalat vasele am aruncat unele-altele
de prin dulapuri mi-am mai golit gandurile
in cele din urma mi-am amintit iar ca
uitasem ca intotdeauna sa inlatur exact
surplusul care sunt
saniim ei buzele sexului vulva gurii
picioarele toate sunt prea mari prea adanci
prea inalte cineva odata va trebui sa taie
sa care el la ghena aceste animale
salbaticite crescute haotic din carnea mea

as fi vrut sa-mi fac unghile rosii pentru astazi
dar apoi am gasit forfecuta si nu m-am
mai gandit deloc la asta


Alexandru Potcoava

Proza in 5 minute


Basista Livia-Giorgiana. La masterat e Livia desi Vighi tot Basista ii zice, asa o stim cu totii. Mama ei ii zice Giorgi. A crescut intr-un sat intemeiat de ciobani numit Moniom sau cel putin asa zice legenda. E frumos acolo, inconjurat de dealuri, un satuc cu 100 de numere. Isi aminteste ceva despre o lansare a lui Foarta: pentru Giorgiana Basista o pagina roz ca batista. E tot ce prind din zbor. Tatal ei, sculptorul Dusan Basista a scris o monografie. E sarboaica dar numele ei e italienesc. Crede ca, atunci cand a fost razboiul, un italian a violat o sarboaica si asa a aparut familia ei. A plecat de langa mine la Domnul Ionescu zis si profu de franca sa-i scrie o poezie. Noroc ca mai stiu cate ceva despre ea de la Vighi. Asa proza asta ar putea continua...


Pt Basista de la Oana Dobosi

Toata aceasta 'aventura' a fost cel mai frumos cadou de 8 Martie
pe care l-am primit vreodata!

Niciun comentariu: