duminică, 14 martie 2010

duminica si alte cele




stiu ca n-am mai scris de mult
dar am avut si eu martisoare
si chestii de rezolvat

cum ar fi serbarea de 8 martie
unde clasa a 7-a B, dragii mei
au avut dans salbatic pe Lady Gaga-Bad Romance
mamele n-au fost asa de oripilate
pe cat am crezut ca o sa fie

intre timp am pierdut multe nopti
in Manufactura, cafeneaua handmade
au vin fiert tare bun si oameni tare faini

azi ma duc la filme frantuzesti
detalii mai multe aici

saptamana viitoare sunt iara
un carabus nebun ce bazaie tare
o sa fiu pe aici

si cred ca am uitat sa ma laud
cu concertul TOKYO SEX DESTRUCTION
din Setup unde am ajuns pe scena
pe Facebook sunt cateva poze
dar nu din alea salbatice
alea nu au aparut inca
si sper nici sa nu apara

pe unde am mai fost?!?

ah la confectionat
martisoare dulci
sunt dementa
si posesoarea mandra
a doua sortzuri

deci sunt buna de maritat
numa ca nu vreau
deocamdata

sunt prea tanara sa mor asa

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna! Doresc sa te invit din partea cenaclului K.R.U.G. Timisoara sa participi la Simpozionul I care va avea loc in 12 aprilie 2010 la Ateliere Kairos din Timisoara de la orele 19. Te invit, de asemenea sa participi la concursul nostru literar. Viziteaza blogul nostru pentru informatii suplimentare despre regulament si tema. Asteptam cu interes lucrarea ta. Mersi, Ligia Stafie - http://strongindependentwoman.wordpress.com , din partea cenaclului KRUG Timisoara.

Unknown spunea...

nu promit nimic dar incerc sa vin
sa va cunosc
ozzy faina

si multumesc de invitatie

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.