duminică, 8 aprilie 2012

devoratoarea de carti


10 bucati sau chiar mai multe
am imprumutat de la Schimb de carti
spre ca toata lumea buna stie despre ce vorbesc

e adevarat ca vine vacanta
am teoretic doua saptamani de vacanta
si nu stiu daca in mai o sa ajung
dar totusi 10 carti sau chiar mai mult
e enorm ca sa citesc intr-o luna
dar am o pofta nebuna sa citesc

lista o scriu aici
ca altfel uit
ce carti am luat

1. Bogdan Munteanu,Vals pe fire de paianjen
2. Bogdan Munteanu, Bine te-am ratacit, Incognito!
3.Mircea Eliade, Isabel si apele diavolului
4.W.S. Burroughs, Junky
5.H.S. Thompson, Spaime si scarbe in Las Vegas

si inca 5 carti pe care deja prietenii mei
cand le-au vazut le-au imprumutat cu forta
de la mine

6. Anais Nin, Henry and June
7.Milan Kundera, Insuportabila usuratate a fiintei
8. Jean Teule,Magazinul de sinucideri
9. nu mai imi amintesc, stiu ca mai sunt cel putin 3 pe care le-am luat
10. o sa revin cu lista imbunatatita mai tarziu...

Niciun comentariu: