duminică, 7 iunie 2009

doua portrete si noua poezii

Adrian Bodnaru

Pe Mercy, nu pe Google , Altavista,
cand m-a rugat sa-i scriu era prea rece
si-aproape vara, Livia Basista:
statea sa ploua sau, poate, sa plece.

Dan Coman

nimic in engleza!

e deja a doua oara cand sunt la timisoara
si-iar-tu cu ceasul tau pe dreapta
(caci de sub mana stanga iti iese glasul de seara,diferit)
si din ceasul ala nu se mai termina pisica de lapte
si doar stii: o pisica de lapte e irezistibila
pentru un barbat insurat!
ceasul tau negru in care deja mi-am strecurat
mainile si jumatate de corp
noroc, mare noroc: sunt doar a doua oara
la Timisoara
si de pe o sarma colorata coboara un baietel (sa fie Mihai?)
si se-apuca sa ne vorbeasca in englezeste
si limba engleza nu are nici un cuvant pentru pisica de lapte
limba engleza nu are nici un vorbitor
cu jumatate corpul in ceasul unei femei
asa ca incet, incet, cum ai da la o parte o perdea
inlatur toate vorbele romanesti dintre noi
si ma asez la cealalta masa ca un om implinit

robert serban

sexul de mijloc

sa nu-i crezi pe greci
nici cand lasa pretul pe daruri

sa nu-i deschizi calului gura
sa nu-i rostesti numele
si nici zahar sa nu porti
vreodata la tine

lumea se imprastieca un
musuroi de furnici
in care a scobit cu un bat
copilul crescut de bunici

Pe mijlocul drumului
o femeie asteapta intotdeauna
iar la picioarele ei de iapa tanara
funda de pe daruri seamana cu
o floare carnivora

Marin Malaicu-Hondrari

in fiecare noapte ascult
cum cutitele de bucatarie
trec
din sertar in sertar.

Alex Potcoava


si iarasi poemul cu unghi unghiera pierduta
parul mainile venele toate prea lungi
si inca si inca netaiate
poemul acesta nu spune nimic nou

Moni Stanila

Butucul asta e inalt ca mine
camasa mea e rosie
pomii se catara pe ziduri

Butucul asta e o scara,
un fotoliu
Sar, zambesc, pietrele
sunt sculpturi,

iar noi-noice?
noi stam cocotati
si 'discutam' poezie

Cristina Ispas

suntem obosite
dar ne zambim si vorbim
e bine asa
tu te gandesti
la cum sa derulezi lumea in continuare
te urmaresc
ma vad printre copii
eu, pentru ei, raman, imvizibila

Serban Oprea

(habar n-am cine e tipul
a venit
s-a asezat la masa scriitorilor si a scris poezii
nimic mai simplu
l-am invitat sa vina la cenaclu 'Pavel Dan'
mie imi place cum scrie

mi-a scris pe hartie
adresa de blog
wwww.metafizicx.blogspot.com)

Iti mai aduci aminte cum ne uitam iluziile
pe drum, cum faceam dragoste separat de tot
cum visam acelasi vis colorat, putin slefuit,cum
viata ne juca feste sau ne juca teatru.
Copii eram noi, iar cei din jur faceau o dragoste
de plastic acoperita cu praf.
Iti treceai mana prin par, prin trupul meu
al naibii de colorat.
Si totusi imbatranim linistiti inchisi in noi.

Razvan Tupa


Nu ma intreba nimic ceasul il vezi si stii ce imi trece prin cap
Nici macar daca ma inrosesc si caut in hartii
Nu ai cum sa gresesti da, exact, fiecare gest

Este acolo, il gasesc mai intai un ciorap apoi senzatia
Ca este dimineata si tot ce gandesti este fara rest

Niciun comentariu: