joi, 30 iulie 2009

Chestionar

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:

"iar şoldurile lor se legănau cu o forţă şi cu o uşurinţă" - Peter Esterhazy, O femeie

2. Fără să verificaţi, cât e ora?

22:30

3. Verificaţi!

21:37

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?

într-un tricou galben cu două puncte şi nas de căţel şi...atât

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

Little Ashes -despre Bunuel,Lorca si Dali

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

greieri şi sirenă de salvare

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

acum jumatate de oră (stau prost cu estimarea deci probalil mai demult) după Cola şi Albeni la magazinu de jos

8. Ce-aţi visat ieri noapte?

n-am dormit toată noapte deci n-am visat

9. Când aţi râs ultima dată?

trist, dar nu-mi amintesc când

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

un tablou de Timea Ciora pe care l-am câştigat anul ăsta la Street Delivery

11. Daca aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

o bibliotecă pentru cărţile care stau pe jos şi aiurea

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Terminator 4, obligata (cred că era 4)

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

nimic, n-am ieşit din casa (ba am fost să iau Cola, hopa! am vazut:
un nene la parter cracănat pe geam)

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

l-am mai văzut in vreo două locuri

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.

sunt o timidă

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetiţă?

maria sau mia

17. Si dacă ar fi vorba de un băiat?

victor sau ştefan

18. V-aţi gândit deja sa locuiţi în străinătate?

da,da

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Ce muzică doreşti sa asculţi?

20. Daca aţi putea schimba ceva in lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

indiferenţa oamenilor

21. Va place sa dansaţi?

hell, yeah

22. George Bush?

săracu

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?

Midsomer Murders

3 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Cum ti s-a parut Little Ashes?

Unknown spunea...

ma asteptam sa fie m-ai mult despre Gala
am acuma o obsesie pt ea
aici www.voluptasdelight.blogspot.com
am dat un citat despre Gala
si mai multe tablouri ale lui Dali
eu am de la SDC si doua carti despre Dali
inca nu le-am terminat de citit

filmul e bun
dar se putea mai mult jazz
tipu din Twilight e chiar bun
I agree with you

thank you
for the comment
pupici cu gust de lubenitza

Dana Volkova spunea...

tare chestionarul....tocmai mi l am facut si eu ...o sa l postez pe blogul meu