marți, 28 iulie 2009

recapitulare

trupuri jupuite in tablouri
sampanie si vin alb si vin rosu
after party in apartament 3
si ceva proiectii cu linii pe pereti
''Video generat de semnalul unei jucării
pentru copii - dispozitiv digital
pentru învăţat literele alfabetului (
varianta în limba engleză)''
http://sasha-liviu-stoianovici.blogspot.com/
mutre, spatzii, combinatzii

despre corp a fost vorba
si la Galeriile Jecza
(trebuie sa imi caut notitele)
probabil maine
am umnblat prin toata casa
e plina de sculpturi si tablouri
si piane
si carti
multe
multe

dupa asta s-a rupt filmu
habar n-am ce am m-ai facut intre timp

de aia e bine sa scriu aici
ca altfel uit si nu vreau sa uit

am fost la Garana, finally!
am mancat afine
am ascultat jazz
m-a udat leoarca ploaia de sambata
am huiduit-o pe udrea :P
am vazut un zmeu inaltat din cimitir
si l-am descoperit pe Nils Petter Molvaer


la IRAF am revazut-o pe ESTELLE GOLDFARB
am dansat un pic pe Zdob si Zbub
si am urmarit cu gura cascata
PACO PEÑA FLAMENCO COMPANY
cata pasiune, domnule, cata traire, cat entuziasm!

dar eu o duc intr-o leneveala si plictis la umbra unui cais...

Niciun comentariu: